Birgitte har vært en del av MeyerHaugen siden 2022, og stortrives i rollen med ansvar for markedsføring og kommunikasjon. Hun har jobbet med dette siden 2012, og trives med å formidle budskap, bygge relasjoner og skape verdi gjennom godt innhold. På fritiden liker hun å være ute i naturen og tilbringe tid med valpen sin, Albert. Hun er glad i å reise, og etter flere år på Saint Martin i Karibia er øya fortsatt en favoritt.
Hva fikk deg til å ville jobbe i MeyerHaugen?
Jeg hadde egentlig søkt på en annen stilling, men etter en prat med Sverre ble jeg nysgjerrig. Visjonen hans for selskapet og måten de ønsket å jobbe med markedsføring på traff noe i meg. Jeg likte spesielt godt tanken om å skape verdi først, at man gir noe, og så kommer kundene fordi det føles riktig. Litt tro på karma, rett og slett! Jeg var veldig spent før min første arbeidsdag, siden jeg ble rekruttert digitalt og aldri hadde sett kontoret eller møtt kollegaene mine – men det gikk utrolig bra!
Fortell oss noe vi ikke visste om deg?
Jeg har drevet med styrkeløft i flere år, og har bl.a. ledet Oslo Styrkeløftklubb.
Hva ville du gjort dersom du var sjef i MeyerHaugen for en dag?
Da hadde jeg innført trening i lunsjpausen og gjort «ta med hunden på jobb-dag» obligatorisk for alle hundeeiere! I tillegg ville jeg laget et utekontor på takterrassen – frisk luft og utsikt gjør virkelig underverket for kreativiteten.
Hva er din drømme destinasjon?
Saint Martin, hvor jeg har bodd i mange år. Jeg drømmer også om å seile i Grenadinene.
Hvis du kunne spise middag med en berømt person (død eller levende), hvem ville det vært?
Mamma, selvfølgelig!