MeyerHaugen

Rekruttering

Rekruttering

Vi rekrutterer ledere og spesialister til ulike sektorer og bransjer. Vi hjelper deg med å finne, kvalitetssikre og ansette rett person til ditt behov. Hos oss kan du være trygg på at rekrutteringsprosessen gjøres grundig og er av høy kvalitet.

Vårt rekrutteringsmiljø er godt rustet for både tunge og store rekrutteringsoppdrag. Vi er et av få selskap i Norge som håndterer volumrekruttering av spesialister. For å levere kvalitet i alle rekrutteringsprosesser, benytter vi verktøy som stillingspodcast, intern markedsføringskompetanse og egne kandidatpooler. 

 

Våre rekrutterere har erfaring med rekruttering innen IT, digital sektor, medier, kommunikasjon, politikk, samfunnskontakt, byggebransjen, bærekraft, HR, ledelse, salg, økonomi og en rekke andre bransjer og fagområder.

Ta kontakt for en prat om hvordan vi best kan løse ditt rekruttering.

Illustrasjonsbilde rekrutteringstjenester

Lurer du på om vi kan finne kandidatene du leter etter?

Kontakt partner Petter Meyer for en prat om hvordan vi kan rekruttere til dine ledige stillinger.

Telefonnummer

+47 959 79 054

E-post

petter@meyerhaugen.no

Vil du heller at vi skal kontakt deg? Legg igjen e-postadressen din, så tar vi kontakt så snart vi er ledige.

Rekruttering - Q&A

MeyerHaugen har en rekrutteringsprosess hvor kandidaten er i fokus. For å lykkes med det fokuserer vi på å kartlegge områder som er viktige for kandidater, og så kommunisere disse troverdig. Ærlig, respektfull og oppriktig kandidatkommunikasjon fra første kontakt, gjennom intervjurunder og i sluttforhandlinger, bidrar til at rett kandidat velger dere som sin nye arbeidsgiver.

Vi benytter podcast som et verktøy i våre rekrutteringsprosesser. Rundt 80% av kandidatene vi har i prosess gir uoppfordret positive tilbakemeldinger på stillingspodcastene. Vi opplever at flere relevante kandidater velger å gå inn i prosess, kandidatene har oftere rett motivasjon for jobben, intervjuene blir bedre og ikke minst, arbeidsgiverens employer brand styrkes og kandidatopplevelsen løftes.

Vårt mål er å ferdigstille alle rekrutteringsprosesser på åtte uker, fra oppstartsmøte til signert kandidat. Hvor lang tid et oppdrag tar, påvirkes av når oppdraget startes opp, hvor tilgjengelig dere som kunde er gjennom prosessen, hvor krevende kandidatmarkedet er for akkurat denne rollen, og hvor sterkt deres verdiforslag til kandidatene er. I oppstarten av en prosess vil vi dele våre vurderinger av når dere kan forvente en signert kandidat.  

Vi rekrutterer spesialister og ledere til ulike bransjer. Vi løser oppdrag innen IT, medier og kommunikasjon, finans, bygg og anlegg, økonomi, bærekraft og digital sektor, for å nevne noen.

 

Før vi tar på oss et rekrutteringsoppdrag gjør vi alltid en vurdering av om vi vil kunne løse oppdraget effektivt. Kandidatmarkedet, arbeidsgiverens merkevare, lønnsbetingelser og andre faktorerer er relevante faktorer som vurderes før vi sier ja til et oppdrag. Vi sikrer alltid at vi har kapasitet til å løse oppdraget effektivt. Vårt mål er å sikre at vi ikke selger oppdrag vi ikke kan løse. 

Alle våre stillinger publiseres på våre hjemmesider og i våre sosiale medier. Slik når de en stor gruppe aktive jobbsøkere. 
 

For å nå passive kandidater benytter vi oss av annonsering og digitale kampanjer. Vi har en egen digital spesialist som tilpasser annonseringen av din stilling til din målgruppe. Du vil få mer informasjon om våre mediepakker, ved oppstart av ditt oppdrag.