TV 2 utlyser nå flere nye stillinger for å styrke sin digitale slagkraft. TV 2 søker journalister og digitale hoder som skal jobbe tett med alle sine innholdsområder: nyheter, sport og norske produksjoner.
MeyerHaugen støtter TV2.no med rekruttering av en rekke profiler. Under finner du lenker til stillingsannonsene.
For å gi deg en bedre forståelse av TV 2 og stillingene det rekrutteres til, har vi spilt inn en podcast med leder i tv2.no, Derek Bjølgerud.
Vi har for tiden ingen ledige stillinger for TV 2. Send oss gjerne en åpen søknad, dersom du er interessert i å jobbe hos TV 2.
Som konseptreporter i TV 2 vil du jobbe med å lage journalistikk og redaksjonelt innhold på TV 2s viktigste satsinger – tilpasset TV2.nos brukere. Du vil identifisere og produsere digitalt uttak for TV 2s største og bredeste satsinger med utgangspunkt TV2.nos behov og bruk.
Søknadsfrist utløpt.
Som breakingreporter vil du ha ansvar for publisering i livesenter og artikler på TV2.no. Målet ditt vil være å sikre at TV 2 er først ute med tekst, foto og levende bilder. Vi har tro på at vi får til dette med faglig dyktige medarbeidere som er engasjerte og som brenner for å skape gode resultater.
Søknadsfrist utløpt.
Som SoMe-reportere vil du være premissleverandør for hvordan TV 2 utnytter rekkevidden i sosiale medier maksimalt. Du skal analysere og kommunisere innsiktsdata, og får publiseringsansvar for TV 2s kontoer i sosiale medier. Du skal skape engasjement rundt TV 2s innhold og profiler i sosiale medier.
Søknadsfrist utløpt.
Som ung-journalist vil du ha ansvar for å produsere journalistisk innhold for unge. Du skal sørge for at TV 2 fremstår relevant og attraktiv for unge brukere. Du vil bli en del av ung-gruppen og ha ansvar for kompetanseoverføring til resten av TV2.no og TV 2.
Søknadsfrist utløpt.
Dette er en ny type journalistrolle i TV 2. Som engasjementsreporter vil du ha ansvar for å lage innhold og tjenester som engasjerer TV 2s brukere på tvers av vår samlede innholdsportefølje. Du vil også utvikle og forbedre TV 2s evne til å utnytte potensialet i innholdet som blir laget.
Søknadsfrist utløpt.