MeyerHaugen

Techstep hjelper selskaper og organisasjoner med å dra nytte av mobilteknologi. Ved å kombinere maskinvare, programvare og løsninger for å administrere mobile enheter hjelper vi våre kunder med å forbedre arbeidsdagen til mer enn 665 000 ansatte i 4 000 organisasjoner i hele Norden.

Dersom du forstår hva som skal til for å hjelpe organisasjoner til effektiv bruk av SaaS-løsninger og motiveres av å kunne forme en Customer Success-organisasjon slik den bør være – da er denne annonsen til deg.

Om jobben

Kort fortalt er jobben din å bygge og utvikle et Customer Success-team slik at den blir en integrert del av vår verdikjede og leveranseportefølje. Dette innebærer både utvikling av organisasjonen, bistand i strategiske valg, samt daglig ledelse av teamet. I samspill med salg, leveranse og andre deler av organisasjonen skal du sikre at Techsteps kunder får enda mer verdi av våre tjenester. Vi er på en utviklingsreise, og det betyr at alt ikke er satt i system. En del av jobben er å bidra til å jobbe helhetlig med hvordan vi kan gjøre ting bedre .
Teamet ditt vil ha ansvar for å sikre at kunder får god onboarding, adopterer løsningene de kjøper, får gode kundeopplevelser, og ikke minst høy verdi av et samarbeid med Techstep. Du vil forvalte langvarige, gode relasjoner med våre kunder. Jobben innebærer blant annet følgende oppgaver:

Hvem ser vi etter?

Jobben krever inngående forståelse av hvordan en Customer Success Management bør settes opp i et teknologiselskap. Når vi vurderer kandidater, vil vi se etter følgende:

Hvis du er en lagspiller som motiveres av å bygge gode relasjoner med andre, og kan hjelpe oss å sikre enda bedre leveranser til kunder, tror vi dette er en spennende match. Søk direkte, eller ta kontakt med sverre@meyerhaugen.no (mobil 924 01 771) for en uformell prat om stillingen.