Vi søker nå ny leder for produkt og tjenesteutvikling som motiveres av å være en nøkkelperson i tiden som kommer. Rollen vil være overordnet ansvarlig for utviklingen av alle våre kunde- og rådgiverløsninger for privat- og bedriftsmarkedet, med god hjelp av et lag på ti erfarne og motiverte utviklingsledere. Du blir ansvarlig for den største leveranseenheten i selskapet som har et modent smidig miljø som er langt fremme i Norge, og vil med det sørge for at kundene får bransjens beste produkttilbud og tjenester!
Vi ønsker å gi deg som kandidat et bedre bilde av hva jobben handler om. I denne podkasten intervjuer vi Vegard Hartmann (Konstituert Leder IT) i SpareBank 1 Utvikling om selskapet, og hva han ser etter i denne rekrutteringen: https://soundcloud.com/user-485305904-808676494/sparebank-1-utvikling-leder-produkt-og-tjenesteutvikling?si=e941401dba044f4b84707d82ca65c495
Om jobben
Ditt overordnede ansvar vil være å sikre at SpareBank 1 Utvikling evner å levere bransjens beste løsninger til kunder og rådgivere. Sentralt i dette er rett sammensatte team av kompetente og motiverte medarbeidere, god samhandling med forretningsside både på IT og forretningsområder, og videre utvikling av vårt store smidige utviklingsmiljø slik at dette fortsetter å være blant de ledende i Norge.
Arbeidsoppgavene vil være varierte og inkluderer:
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som har minimum fem års ledererfaring fra en større teknologi og utviklingsorganisasjon, med god kjennskap til smidige utviklingsmetodikker. Som leder ser vi for oss at du er robust, trygg og inspirerende med fokus på moderne lederstil.
Følgende kriterier gir et bilde av kompetansen vi ser etter for å sikre at du vil trives og kunne gjøre en god jobb:
For å lykkes og trives i rollen er det viktig at du:
Hvorfor jobbe i SpareBank 1 Utvikling?
Velger du oss håper vi du gjør det fordi du ønsker å være del av vårt faglig utviklende og trivelige miljø, der det er både spennende og godt å være. Våre banker har en ekstrem lokal forankring – de lever og ånder for sine lokalsamfunn, og de følger sine kunder gjennom alle deres livsfaser. Dette smitter over på vår kultur om å ta vare på og støtte hverandre. Dette tankegodset forventer vi også av deg som vår nye leder.
Utover dette kan vi tilby den rette kandidaten:
Som alle andre dekker vi mobiltelefon og internett. Vi har firmahytter tilgjengelig, nytt treningsrom med garderober er på vei, sykkelparkering i kjelleren, lyse fine lokaler midt i sentrum, med shuffleboards og ping pong, samt gode pensjons- og forsikringsordninger. Vi tror ikke du velger oss bare på grunn av denne listen, men det er greit å få frem at vi er konkurransedyktige – også på lønn. Det skulle bare mangle.
Nysgjerrig på stillingen?
Ta gjerne kontakt med Henrik eller Gabriella hos vår rekrutteringspartner MeyerHaugen AS, for en uformell og konfidensiell prat om rollen.
Kontaktinformasjon:
Partner Henrik Andersson | henrik@meyerhaugen.no
Seniorrådgiver Gabriella Nyborg Hernando | gabriella@meyerhaugen.no
Søknadsfrist: 10. januar 2022. Søknader vurderes fortløpende.