MeyerHaugen

For å øke synligheten til HR Norge på flere områder, ønsker vi å styrke teamet med en dyktig digital markedsfører. Vi er en organisasjon med høy merkevarekjennskap og solid anseelse hos målgruppen, og jobber kontinuerlig med å synliggjøre den verdien vi skaper for medlemmene våre.

Du vil bli en del av et lite og operativt salgs- og markedsteam, og rapporterer til salgs- og markedssjef. Har du jobbet med markedsføring og syns det hadde vært spennende å styrke oss som medlemsorganisasjon kan dette være muligheten du ser etter! Har du i tillegg et godt øye for detaljer, trives med teamarbeid og motiveres av å jobbe med kontinuerlig forbedring, da bør du lese videre!

Om stillingen:

Som digital markedsfører sørger du for at HR Norges aktiviteter kommer godt og tydelig frem i de kanalene vi disponerer. En viktig del av jobben er å kommunisere med medlemmer og ikke-medlemmer ut fra HR Norges visjon, verdier og strategi. Stillingen er en sentral funksjon som også jobber på tvers av organisasjonen. Jobben innebærer følgende ansvar og oppgaver:
–    Planlegge og gjennomføre markedsaktiviteter hver uke i aktuelle kanaler 
–    Sørge for god fremstilling visuelt og at budskap tilpasses ønsket effekt og segment
–    Analysere resultater og løpende justere aktiviteter
–    Bidra i prosessen med å digitalisere våre tilbud generelt
–    Delta i gjennomføringen av HR Norges arrangementer ved behov
–    Delta i øvrige prosjekter som er aktuelle for HR Norge

Hvem ser vi etter?

Vi tror du har best forutsetninger for å lykkes om du har følgende erfaring og egenskaper:
–    Høyere utdanning innen markedsføring eller relevant erfaring som kompenserer for dette
–    God kjennskap til «inbound marketing» og erfaring fra å jobbe med kundereiser 
–    Erfaring med Hubspot eller tilsvarende automatisert markedsføringsverktøy
–    Erfaring med SoMe-aktiviteter, både organisk og betalt
–    Erfaring fra å jobbe med nettsider og andre digitale plattformer
–    Har gjerne erfaring fra B2B og jobbet med salg eller hatt direkte kundekontakt

Vi ser etter en person som liker å jobbe selvstendig, men som samtidig evner å samarbeide godt på tvers med andre i organisasjonen. For oss er det viktig at du liker å jobbe med flere ting på en gang, holder tidsfrister og planlegger godt i forkant. Hvis du i tillegg er opptatt av læring, og ønsker å forbedre og utvikle det vi jobber med, da tror vi at du vil trives hos oss. 

HR Norge tilbyr:

Hos oss vil du ha varierte oppgaver med stor innflytelse på egen arbeidshverdag. I tillegg vil du ha mulighet til å delta på ulike arrangementer og kurs. Vi tror på en balansert hverdag og tilrettelegger for at vi kan ha et godt liv utenfor jobb. 

Kjenner du deg igjen?

Har du lyst å jobbe i HR Norge, vil vi høre fra deg. Send oss gjerne en søknad og CV hvor du forteller om relevant erfaring. Lytt gjerne til podkasten hvor vi intervjuer Tove Ulvin og Even Bolstad om stillingen: https://soundcloud.com/user-485305904-808676494/hr-norge-digital-markedsforer

Har du spørsmål knyttet til rollen eller ønsker en uformell og konfidensiell prat, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner i Meyerhaugen: Ellen Ruth på ellen@meyerhaugen.no (tlf. 907 28 963) eller Karoline Mari Bjørndal på karoline@meyerhaugen.no (tlf. 975 12 923). Du kan også ta kontakt med Tove Ulvin i HR Norge på tove.ulvin@hrnorge.no (tlf. 92 40 82 20)