MeyerHaugen

For å gi deg bedre informasjon om stillingen har vi spilt inn en podkast. I podkasten intervjuer vi Head of IT Operations Odd Rune Mikkelsen og IT Director Sigrid Hov Fodnæss om selskapet, forventninger til rollen, og hva du kan forvente deg i denne jobben. https://soundcloud.com/user-485305904-808676494/klientansvarlig-vitusapotek?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing 
 
Om jobben:  
I rollen vil du være ansvarlig for å designe klientløsninger til våre apotek, våre brukere på lageret og for administrative funksjoner, samt være ansvarlig for tjenester i M365. Du vil jobbe tett sammen med driftsleverandør for å sikre at klientmiljøet blir vedlikeholdt og at tjenestene blir levert med avtalt kvalitet. Du vil på et strategisk nivå utfordre leverandører, herunder arkitekturforslag, og sikre at Vitusapotek blir en prioritert kunde basert på solid leverandøroppfølging og god kravstilling. 

Oppgavene er varierte og inkluderer; 

Hvem ser vi etter? 

Vi tror dette er den perfekte jobben for deg med erfaring innen arkitektur og drift av klientløsninger med fokus på gode brukeropplevelser, robuste løsninger og god sikkerhet. Vi ser også for oss at du har teknologi bakgrunn med god forståelse for drift – og infrastruktur. Følgende kriterier gir et bilde av kompetansen vi ser etter for å sikre at du vil trives og kunne utføre en god jobb; 

For at du skal trives tror vi følgende egenskaper er relevante; 

Hvorfor skal du jobbe i Vitusapotek? 

Søknadsfrist 31.03.22 

I henhold til lov om legemidler av 4. desember 1992 nr. 132 § 30 a, kan farmasøytisk industri, legemiddelgrossister og apotek kreve fremleggelse av begrenset politiattest, jf. Politiregisterloven § 40. Vi gjør derfor oppmerksom på at den som ansettes må kunne fremvise begrenset politiattest. 
 
Ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Gabriella Nyborg  i MeyerHaugen AS, for en uformell og konfidensiell prat om rollen. Du når henne via telefon +47 454 18 002 eller e-post gabriella@meyerhaugen.no