MeyerHaugen

Over flere år har Posten og Bring blitt kåret til Norges mest innovative selskap. Hver dag jobber vi med å realisere vår visjon som handler om å gjøre hverdagen enklere, og verden mindre. Avdeling Digital Automatisering jobber med automatisering og prosessforbedring til hele Posten og Bring konsernet. Vi opererer i grensesnittet mellom forretning og IT og er opptatt av å finne riktig løsning til riktig problem. Vårt ansvar omfatter hele verdikjeden i et automatiseringsprosjekt, fra identifisering og kartlegging av prosesser, til utvikling, implementering og vedlikehold. 

Får du energi av å identifisere og løse problemer sammen med engasjerte kolleger? Og i tillegg ønsker å bygge kompetanse innenfor et spennende og fremtidsrettet område bør du lese videre.

For å gi deg et bedre bilde på hva denne rollen egentlig dreier seg om, og hvem man ser etter har vi spilt inn en podkast med leder for digital automatisering Ingrid Kristensen og product manager Hanne Paulsen: https://on.soundcloud.com/ppMwq

Som Tech Lead skal du sørge for å sikre at teamet leverer løsninger med høy kvalitet og jobber i henhold til gode tekniske prinsipper. Du vil bli en del av et team med høy trivsel og utviklingsfokus og et selskap som er opptatt av innovasjon, nytenking, teknologi og løsninger som skaper ringvirkninger gjennom hele Norden.

Ansvar og sentrale arbeidsoppgaver

For den rette kandidaten kan det vurderes en nestleder/stedfortreder-rolle.

For å trives i denne rollen tror vi at du

Ønskede kvalifikasjoner

Vi tilbyr

Arbeidssted: Vi holder til i Posthuset, sentralt ved Oslo S. Noe reising til interne kunder må påregnes.

Vi foretar etter samtykke sjekk av aktuelle søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon.

Spørsmål eller ytterligere informasjon? Ta gjerne kontakt med Daniel (daniel@meyerhaugen.no) eller Martine (martine@meyerhaugen.no) hos vår rekrutteringspartner MeyerHaugen AS, for en uformell og konfidensiell prat om rollen.