Om avdelingen:
Vi er stolte og ydmyke over at 1 million interiørinteresserte nordmenn ønsker å være medlem av Kid interiørklubb, og vi jobber hardt hver dag for at de skal få en eksklusiv, relevant og personlig kundeopplevelse med oss på tvers av kanaler, på nett og i butikk. Avdelingen er blant annet ansvarlig for Kid interiørklubb og omsetningen via netthandel.
Kid Interiør er i en svært spennende utvikling og søker nå etter et klokt, analytisk og teknisk hode til en nyopprettet stilling som CRM ansvarlig. Ditt viktigste ansvar vil være å sørge for at Kid interiørklubb består av aktive og fornøyde medlemmer med høy grad av lojalitet i alle kanaler. Du vil bli en del av digital avdeling og rapportere til digital sjef.
Arbeidsoppgaver:
- Skape gode og relevante kundeopplevelser for medlemmene av Kid Interiørklubb gjennom utnyttelse av data og innsikt med mål om å drive trafikk og omsetning til nett og butikk
- Oppsett og distribusjon av nyhetsbrev, transaksjonelle e-poster og spesielt automasjoner til kunder på kid.no og medlemmer av Kid interiørklubb i samarbeid med senior designer
- Utføre A/B tester og eksperimenter med mål om kontinuerlig optimalisering av alle 1:1 dialoger
- Sette opp, oppdatere og videreutvikle rapporter og analyser slik at Kid i enda større grad kan drive data -og innsiktsdrevet kundedialog og markedsaktiviteter
- Kontinuerlig utvikling av kundeklubben med mål om å bli Norges beste kundeklubb!
- Personvern er viktig for oss – det blir ditt ansvar å sikre at kundeklubben forblir GDPR compliant i alle ledd
- Dialog og informasjonsutbytte mellom Kid og Hemtex innenfor kundeklubb og CRM
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som synes det er gøy å jobbe både operativt og strategisk, som er over snittet glad i innsikt, tall og data, er en problemløser, liker å teste det meste og ikke minst brenner for gode og relevante kundeopplevelser. Sammen skal vi ta Kid interiørklubb til «the next level»!
Erfaring:
- Bachelor eller Mastergrad innen business eller markedsføring, gjerne med fordypning innen CRM
- Minimum 2 års relevant arbeidserfaring fra lignende stilling
- Erfaring med segmentering og marketing automation/CRM-verktøy (for eksempel Voyado)
- Erfaring med analyseverktøy og testverktøy (for eksempel Google analytics og Google optimize mm.)
- Meget god kjennskap til og erfaring fra arbeid med personopplysningsloven og GDPR
- Erfaring fra drift av lojalitetsprogram er en fordel, men ikke et krav
Utover denne erfaringen, tror vi følgende egenskaper er relevante for å lykkes i rollen;
- Analytisk og teknisk anlagt
- God forståelse av kundeadferd og lidenskap for gode kundeopplevelser
- Nysgjerrig på Kid sin medlemsbase og er drevet av å optimalisere 1:1 dialog
- Strukturert, detaljorientert og selvgående
Vi kan tilby:
- En spennende stilling i et av landets mest lønnsomme retailkjeder
- Lyse og moderne kontorlokaler rett ved sjøkanten på Gilhus i Lier – kun 30 minutters reise fra Oslo
- Fri tilgang til moderne og godt utstyrt treningsrom med ukentlig tilbud om personlig trener og osteopat
- Parkeringsplass med lademuligheter for el-bil
Nysgjerrig på å vite mer?
Vi ønsker å gi deg som kandidat et større innblikk i hva denne jobben innebærer. Om du er nysgjerrig på å vite mer, kan du lytte til følgende podkast hvor Cathrine Løken deler sine tanker om hva som kreves i denne rollen: https://soundcloud.com/meyerhaugen/kid-crm-manager/s-R7IpNRP6b9D.
Interessert i en uforpliktende prat? Ta kontakt med Silje Sørensen Hem (silje@meyerhaugen.no / 99409555).