MeyerHaugen

Om rollen

Rollen som kommunikasjonssjef i Delta krever en kombinasjon av strategisk tenkning, analyse- og struktureringsevne. Du vil lede vår avdeling for kommunikasjon og marked som består av 11 dyktige og engasjerte medarbeidere – de ser frem til ditt lederskap. 
 

Arbeidsoppgaver omfatter blant annet: 

 

Hvem ser vi etter 

Når vi vurderer kandidater til stillingen, vil vi se etter en kombinasjon av utdanning, erfaring og bransjeforståelse. Dette inkluderer: 

Du vil trives i denne rollen hvis du er vant til høyt tempo og mange parallelle oppgaver. Du vil være sentral i arbeidet med å videreutvikle oss som organisasjon, og for å få gjennomslag vil du måtte samarbeide tett med andre, være løsningsorientert og samtidig utvikler og inspirere teamet du leder.  
 

Hva tilbyr vi 

Dette er en rolle som gir deg store muligheter til å påvirke både oss som organisasjon og medlemmene vi er til for. Akkurat som andre seriøse arbeidsgivere kan vi tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser, samt gode forsikrings- og pensjonsordninger. 

Stillingen har arbeidssted i moderne kontorlokaler sentralt i Oslo. 
 

Ønsker du å vite mer?  

Lytt til stillingpodcasten hvor administrerende direktør, Gisle Salem, intervjues om jobben og hva han ser etter når han rekrutterer til rollen som kommunikasjonssjef: https://on.soundcloud.com/GUbK1
For nærmere opplysninger, kontakt: Petter Meyer (petter@meyerhaugen.no, tlf. 959 79 054) eller Charlotte Rendalsvik (charlotte@meyerhaugen.no, tlf. 401 97 967). 

Søknad: Send din CV og søknad snarest. Søknader vurderes fortløpende.