Rollen som kommunikasjonssjef i Delta krever en kombinasjon av strategisk tenkning, analyse- og struktureringsevne. Du vil lede vår avdeling for kommunikasjon og marked som består av 11 dyktige og engasjerte medarbeidere – de ser frem til ditt lederskap.
Når vi vurderer kandidater til stillingen, vil vi se etter en kombinasjon av utdanning, erfaring og bransjeforståelse. Dette inkluderer:
Du vil trives i denne rollen hvis du er vant til høyt tempo og mange parallelle oppgaver. Du vil være sentral i arbeidet med å videreutvikle oss som organisasjon, og for å få gjennomslag vil du måtte samarbeide tett med andre, være løsningsorientert og samtidig utvikler og inspirere teamet du leder.
Dette er en rolle som gir deg store muligheter til å påvirke både oss som organisasjon og medlemmene vi er til for. Akkurat som andre seriøse arbeidsgivere kan vi tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser, samt gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Stillingen har arbeidssted i moderne kontorlokaler sentralt i Oslo.
Lytt til stillingpodcasten hvor administrerende direktør, Gisle Salem, intervjues om jobben og hva han ser etter når han rekrutterer til rollen som kommunikasjonssjef: https://on.soundcloud.com/GUbK1
For nærmere opplysninger, kontakt: Petter Meyer (petter@meyerhaugen.no, tlf. 959 79 054) eller Charlotte Rendalsvik (charlotte@meyerhaugen.no, tlf. 401 97 967).
Søknad: Send din CV og søknad snarest. Søknader vurderes fortløpende.