MeyerHaugen

OBOS søker nå ny Teamleder IT Servicedesk

Vi ønsker å gi deg som kandidat et bedre bilde av hva jobben handler om. I denne podkasten intervjuer vi Espen Hytta (IT-direktør) i OBOS om selskapet, og hva han ser etter i denne rekrutteringen: https://soundcloud.com/user-485305904-808676494/obos-teamlead-it-support?si=0702a6887ecc4d808ef5a81e75840b85

OBOS bygger framtidens samfunn og oppfyller boligdrømmer. OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige. Vi eies av våre over 502 000 medlemmer, og overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte. OBOS driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig, og har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn: medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak.

Om jobben
Stillingen skal bidra til at vi sikrer en IT Servicedesk-funksjon som yter førsteklasses service til våre brukere. Viktigste ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

Hvem ser vi etter?
Følgende kriterier gir et bilde av kompetansen vi ser etter for å sikre at du vil trives og kunne gjøre en god jobb:

For å lykkes og trives i rollen er det viktig at du er:

Hvorfor jobbe i OBOS?
Vi kan tilby den rette kandidaten:

Nysgjerrig på stillingen?
Ta gjerne kontakt med Tomas eller Henrik hos vår rekrutteringspartner MeyerHaugen AS, for en uformell og konfidensiell prat om rollen.

Kontaktinformasjon:

Manager Tomas Kersten  | tomas@meyerhaugen.no
Partner Henrik Andersson | henrik@meyerhaugen.no

Søknadsfrist: 09.01.2022. Søknader vurderes fortløpende.