For å gi deg bedre informasjon om stillingen, har vi spilt inn en podkast. I denne podkasten intervjuer vi Anne-Lene og Ole Kristian i KLP om selskapet, forventninger til rollen – og hva du kan vente deg i denne jobben: https://soundcloud.com/user-485305904-808676494/klp-ux-designer?si=7d112d9addd149a49d56042f7b49161d
KLP satser på design og teknologi for å styrke selskapets posisjon for fremtiden, og vi leter nå etter flere designere som vil spille en nøkkelrolle i utviklingen av våre digitale tjenester innen pensjon, bank, forsikring og fond. Rollene er plassert i Digital Kundefront, som tilhører divisjonen for Kommunikasjon og Marked. Vi er et sterkt fagmiljø med ansvar for en helhetlig digital kundeopplevelse på tvers av alle forretningsområdene til KLP. Vi jobber tverrfaglig, strukturert og metodisk for å bygge løsninger som hjelper våre person- og bedriftskunder til å få løst de oppgavene de skal.
Sentrale arbeidsoppgaver:
Som designer hos oss vil du ha en sentral rolle i å bygge gode, relevante og intuitive løsninger som skaper engasjement hos våre person- og bedriftskunder.
Du vil:
Hvem ser vi etter?
Som person ser vi for oss at du er:
Nysgjerrig, proaktiv og motiveres av å jobbe tett på kundene for å skape de riktige løsningene for dem. Du er godt kjent med å jobbe fra innsikt og konsept, til testing og detaljering av løsninger – og ønsker å gjøre dette sammen med andre dyktige mennesker.
Utover dette ønsker vi oss at du er:
Ønsket kompetanse:
For å lykkes og trives i rollen har du gjerne:
Vårt løfte til deg:
Ta gjerne kontakt med designansvarlig Ole Kristian M. Svendsen på telefon +47 40 52 77 00 eller via e-post oks@klp.no.
Du kan også kontakte vår rekrutteringspartner MeyerHaugen AS, via seniorrådgiver Gabriella Nyborg Hernando på e-post gabriella@meyerhaugen.no og telefon: + 47 454 18 002.
Søknadsfrist snarest. Vennligst merk at søknader vurderes fortløpende.