Vil du være med å drive frem og optimalisere fremtidsrettede og verdiskapende kundereiser som skal bidra til vekst innen digitalt bedriftssalg?
Dette er en spennende mulighet til å bli med på TINEs reise innen digitalt salg. Du vil ha ansvaret for drift og videreutvikling av TINEs nettbutikk for bedriftskunder, TINE Handel. Vi ser etter deg som skal ta ansvar for den kommersielle utviklingen hvor vi tilbyr den beste løsningen for våre kunder. Du vil ha en viktig rolle i å utvikle og styrke vårt forhold til våre kunder, samt prioritere nye utviklingsbehov etter hvert som kundebehov endres.
Vi søker en motivert kandidat som er løsningsorientert, i stand til å administrere vår nettbutikk for å maksimere salget, finne nye digitale muligheter for effektiv kundeservice, salgsoptimalisering og total kundeopplevelse. Teamet tilhører avdeling Kundereiser i TINE som er en del av Kommersiell strategi og forretningsutvikling i Kommersiell Enhet.
Kundereisers ansvar er å bygge og forvalte gode kundeopplevelser i digitale salgsflater, og å skape vekst i TINEs salgsplattformer. I dette inngår forvaltning, utvikling og drift av TINEs nettbutikk tinehandel.no.
Arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Personlige egenskaper
Vi tilbyr
I TINE vil vi at våre ansatte skal utvikle seg og ha det gøy på jobb – gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor er arbeidsdagen i et av landets største industri-, og innovasjonsmiljø preget av mening, mestring, spennende utfordringer, samarbeid, raushet, gjensidig tillit og kompetanseutvikling. Her blir du del av et trivelig arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid og dyktige kollegaer som brenner for sitt fag og gjerne vil dele kunnskap og erfaringer.
Som del av TINE-familien tilbys du fleksibel arbeidstid og en hybrid arbeidshverdag, med kombinasjon av hjemmekontor og oppmøte i på kontoret på Kalbakken, en 10 minutters togtur fra Oslo sentrum. Her har vi hyggelige og nyoppussede lokaler med treningsrom og god kantine. Vi tilbyr også gode forsikringsordninger, og en av Norges beste pensjonsordninger.
Har du spørsmål knyttet til rollen eller ønsker en uformell og konfidensiell prat, ta gjerne kontakt med våre rådgivere i MeyerHaugen: Mona Linn Hegdal på mona@meyerhaugen.no (922 40 703) eller Ida Charlotte Fehn på ida@meyerhaugen.no (934 37 717).
I forkant av ansettelse vil det kunne bli foretatt en bakgrunnssjekk for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekken er tilpasset stillingens karakter og gjennomføres etter samtykke fra aktuelle søkere. Nærmere informasjon vil bli gitt.